Recenze Blimps – The Flying Adventures – Česká bomba

Další hrou na kterou se podíváme je hra Blimps – The Flying Adventures od českých tvůrců Craneballs studio, sídlících v Ostravě. Hra je klasická plošinovka ve které se stanete kapitánem vzducholodě a vaším úkolem bude přepravovat pasažery a sbírat různé krabice s náboji, nebo likvidovat nepřítele. Už teď ale můžu říct, že Češi opravdu hry dělat umí.

Co mě po načtení hry zaujalo jako první je perfektní grafické ztvárnění hry. Kreslené pozadí velmi pěkně koresponduje s animovanou grafikou hry. Vše od temných lesů až po zamrzlé pláně je precizně ztvárněno. Velmi pěkně také působí animace jako např. kouř vycházející z vaší vzducholodě. K ovládání se toho také nedá moc co říct. Hru ovládáte natáčením iPhone po směru kam chcete letět a tlačítkem v dolním rohu přidáváte horký vzduch do vzducholodě.

Další kapitolou je zvuk. Zvuk v této hře je opravdu výborný hlavně co se týče melodií, ty jsou opravdu výborné. Orchestrální melodie v menu je naprosto skvělá a ještě dlouho mi zněla v uších. Zvuky jako zlověstné a temné bručení v tmavých lesích dosahuje taktéž špičkové kvality a přispívá tak ke skvělé atmosféře, která z celé hry přímo vyzařuje. Bravo, Craneball studio!!

Tou nejlepší věcí na téhle hře je ale její hutný příběh, do které se okamžitě ponoříte a bude se těšit na každý dohraný level, kterých je asi 35 aby jste se zase dozvěděli něco nového. Nebudu ho prozrazovat do detalů, neboť jsem Vám ho nastínil už výše.

Jak jsme si již řekli hra má nějakých 35 levelů a časový limit na jeden je něco přes 3 minuty. Takže o herní době si můžete udělat obrázek sami. Musím však zdůraznit, že požději opravdu přituhne a hra je dosti obtížná, takže opakování levelů se nevyhnete. Co se náplně levelů týče, budete většinou vozit horníky z místa na místo, nebo bombardovat nepřátele, prolétávat checkpointy atd.

Všimněte si detailů jako např. zlověstné červené oči v dutinách stromů.

Verdikt:

Tato hra je opravdu úchvatná a slabé stránky se na ní hledají jen velmi težko.Výborná grafika a naprosto fascinující hudba spolu s nízkou cenou z ní dělají jasného kandidáta na jednu z nejlepších her pro iPhone.

Hodnocení: 5/5

• Vydavatel: SMID Design s.r.o
  • Vydáno: 6. června 2009